Οι Άγαμοι Θύται επιστρέφουν στον τόπο του ελλείμματος...
Αυτοφωτογραφίζονται ως ιδανικοί αυτόχειρες, προσπαθώντας μάταια, να εστιάσουν στη νεοελληνική ζωή.
Αναζητούν εναγωνίως, ισοδύναμα του γέλιου για να αποσύρουν την εθνική μελαγχολία.
Ποζάρουν ναρκισσευόμενοι και μνημονεύουν τα αυτομνημόνια.
Γιατί πιστεύουν πως η δική τους selfie είναι η καλύτερη.
Αυτοϊκανοποιούνται ως γνήσιοι νεοέλληνες που άπλωσαν τα χεράκια τους και έβγαλαν τα ματάκια τους.
Μια χειροποίητη ψυχωφέλιμη παράσταση δια χειρός Ιεροκλή Μιχαηλίδη.
Εκτός κάδρου, καβάλα στην πένα της, η Δήμητρα Παπαδοπούλου.
Κρατάει τα ηνία των κειμένων και συμπράττει με τον Χρήστο Τολιάδη και τον Ιεροκλή, στον οποίο επιτρέπει και να σκηνοθετεί.
Στην εμπροσθοφυλακή πάντα ο Δημήτρης Σταρόβας, ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, ο Γιώργος Χρυσοστόμου, ο Γιώργος Χατζής και η Ρούλα Μανισάνου.
Ως guest star - μουσαφίρηδες αυτοφωτογραφίζονται αυτεπαγγέλτως ο Σπύρος Παπαδόπουλος, που επανακάμπτει ως βιρτουόζος της επιθεώρησης, και ο αηδονόλαλος ασματοπώλης Κώστας Μακεδόνας.
Αυτό το καλοκαίρι, με κεντρικό σύνθημα:
Άγαμοι Θύται... με αξιοπρέπεια,
Άγαμοι Θύται... από μόνοι μας,
Άγαμοι Θύται... selfie
Capital controls, χρήμα, κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις, εκκλησία, υαλουρονικό κ.λπ. Μερικά θέματα που «αυτοφωτογραφίζονται» στο φετινό πρόγραμμα της ομάδας που, εδώ και χρόνια, αγαπάμε να αγαπάμε.
Κάθε φορά η σκηνή που τους φιλοξενεί δείχνει να γεμίζει από τη μουσική και τη θετική τους ενέργεια - και αυτό κρατάει χρόνια τώρα. Οι Άγαμοι Θύται γνωρίζουν την τέχνη και την τεχνική της αυτοανανέωσής τους, ακόμα και μέσα από τα κλισέ τους που, κάθε φορά, παίρνουν μια νέα φρεσκάδα. Τα κείμενά τους είναι πάντα updated και οι χαρακτήρες τους δεν δείχνουν να παλιώνουν. Οι πυλώνες του γκρουπ, ο Μιχαηλίδης και ο Σταρόβας, εξακολουθούν να δίνουν, ως συνήθως, το ρεσιτάλ τους στη «Γιαγιά» αλλά το χιούμορ είναι έκδηλο σε κάθε στιγμή της παράστασης: λεπτό και διεισδυτικό, εύστοχο και καίριο, ψυχαγωγικό και άνετο, χαμογελαστό και θεραπευτικό - ποτέ δεν σε κάνει να νιώθεις άβολα.
Οι κάθε φορά guests τους: επιλεγμένοι και δυναμικά αυτόνομοι, μπορούν να εντάσσονται τέλεια στην ομάδα και, ταυτόχρονα, να παίρνουν στην πλάτη τους τις «στιγμές» που χρειάζονται. Φέτος, στο “Selfie” πρόγραμμα του Ιεροκλή Μιχαηλίδη και των φίλων του, με κείμενα της Δήμητρας Παπαδοπούλου, ο Κώστας Μακεδόνας είναι ο κεντρικός τραγουδιστής, μοναδικός και άψογος στο καθαρά δικό του μέρος - αλλά και στον ρόλο του στα ομαδικά σκετς.
Και ο Σπύρος Παπαδόπουλος βρίσκεται σαν στο σπίτι του. Θα μπορούσε να είναι στους original Άγαμους.
Original είναι η Ρούλα Μανισάνου - η σπουδαία αυτή soul woman. Αλλά και ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και ο Γιώργος Χατζής, εξπέρ στο «ξένο» ρεπερτόριο. Πέρα από τις άμεσες και ουσιώδεις αναφορές στην τρέχουσα κοινωνικοπολιτικοαισθητική κατάσταση και φάση που κάνουν οι Άγαμοι, φροντίζουν πάντα να μας αγγίζουν συγκινησιακά. Ιδιοσυγκρασιακό παίξιμο για κάθε χαρακτήρα, με τη μουσική να έρχεται πάντα με ιδέες διεισδυτικές, χωρίς να βαλτώνει ακόμα και στα «στάνταρντς» τους.
Το πρόγραμμα ρέει μέσα από τραγούδια και ανάμεσα σε κλασικές «άγαμες» στιγμές («Νονός», «Γύφτος», «Γιαγιά»), σε ξένες επιτυχίες, σε μουσικά γκαγκς και σε σκετς που ξεχωρίζουν όπως «Στο ΑΤΜ» με όλους, στην «Πίτα ή πίπα» με τον Γιώργο Χρισοστόμου, στην «Η επιστολή του πατέρα», στον μοντέρνο παπά (Σπύρο Παπαδόπουλο ) που κάνει πραγματική χιουμοριστική on stage λιτανεία! Πράγματα που τα χαίρεσαι και που θα μπορούσες να τα βλέπεις ξανά και ξανά. Αυτό είναι το προτέρημα που έχουν οι Άγαμοι Θύται - και το διατηρούν όλα αυτά τα χρόνια.